понеделник, 3 юли 2017 г.

My Month: June'17

Здравейте, 
Ето ме и мен след двуседмично затишие, но такава е ситуацията в момента. Доста неща се случиха за толкова кратко време, като очевидното е, че вече е юли. Пропуснах двата поста, които правя в края на всеки месец, лятото вече официално е тук, аз проспах july morning, а когато все пак се събудих бях в ужасно настроение и чак на път за работа се сетих: "Я, ама днес е първи юли!". Казах си: "Стегни се и не бъди подвластна на лошото настроение, нищо, че пропусна хубавия изгрев."

Затова и днес съм тук.
Ще ви споделя как мина моят юни, макар и с малко закъснение, а мнението ми за книгите, с които прекарах част от времето си, ще разберете в края на този месец, заедно в тези от юли.


Цитат на месеца:
"Вярвам, че всичко се случва с причина. Хората се променят и така се научаваш да израстваш. Нещата тръгват на зле и тогава започваш да ги цениш когато вървят добре... И ...  понякога добрите неща се разпадат, за да могат по - добри да се появят на тяхно място."
–Мерилин Монро

В началото на месеца, заедно с няколко приятели направихме изпращане на една от най-близките ми приятелки, която замина за лятото. Както всъщност и още няколко мои приятели. Тъкмо бяхме пътували от София, но се събрахме - говорихме, смяхме се, направихме и среднощна разходка, казвайки си чао за следващите няколко месеца.

Докато си бях вкъщи, ходих на театър веднъж. Същата вечер споделих със стари приятелки, на по чаша бяло вино и сладки приказки. Не се бяхме виждали от страшно много време и беше страхотно да прекарам малко време с тях. 

През този месец започнах и работа, с което до известна степен извинявам отсъствието си тук. Истината е, че малко надцених възможностите си. Да се подготвям за изпити, да ходя на работа, да подготвям документи тичайки от едно място на друго, междувременно да върша работата си свързана с практиката ми.. Тези неща, някак си не успяха да се съчетаят и с поддържането на блога. Скоро обаче всичко ще нареди и отново ще има някакъв график тук. 

Този месец беше и фестивалът, който кара столицата да си поеме свежа глътка въздух и изключително се радвам, че успях да го посетя. Много ме зарежда атмосферата на подобни мероприятия - много млади и жизнени хора събрани на едно място. Хора, които се радват на малките големи моменти, споделят прохладната вечер на някоя от полянките около катедралата, заедно с още десетки други, дошли да подишат, да чувстват... Да си отдъхнат от ежедневието.

И след един далеч не толкова приятен изпит и дълъг работен ден, в последните часове от юни с една приятелка се отправихме към Южния парк с цел да се разведрим малко, похапвайки сладолед, оглеждайки набързо павилионите подготвени по случай фестивала на здравето и най-вече слушайки приятна музика. Беше чудесен начин на да кажа чао на наситения юни с едни от любимите ми песни на Графа.

За юни мога да посоча като любим и един сериал -  How to get away with murder. Знаете, че не гледам много филми и сериали, но случайно попаднах на реклама на този, която успя да ме заинтригува и съответно си пуснах първия епизод и следващия и по-следващия... Ако си падате по криминални сериали и мистерии и случайно не сте попадали на този, непременно ви го препоръчвам. 


Песен на месеца:
 

Как мина Вашият месец?
Благодаря, че ме четете, 
до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...